08 November 2010

resdong oh resdong...

Lepas kena ketumbit kat mata....hidung aku kena serangan resdung..simpton2 resdung adalah anda akan mengalami selsema+bersin tak henti2+gatal area hidung+mata gatal.+gusi rasa cam kebas je...w'pun mukaku mmg nampak cantik (hiks..perasaannya) tapi ada bela ulat resdung kat hidung...benda ni akan menyerang aku bila aku tersilap makan...baru2 ni aku ada lah makan sardin...selalu makan sardin ok je...En.Din kata mybe sardin tu lama kot..oh yeah!..hidung aku ni mybe alah ngan benda2 busuk @ x fresh ok...whateverlah...tp yg hazabnya aku sbb bila benda ni myerang maunya seminggu baru sembuh tp kalu ada ubat resdong (permata hijrah) ni semuanya akan kembali cam biasa (iklan free lak kat sini). Ubat ni mesti kena ada stok kat umah...takut2 benda ni akan myerang...sbb dah lama benda ni x myerang aku...redha je lah nak wak cam ana...kalu dah ada pyakit kan....hihihihi


ni le ubat yg aku beli bila ttiba resdong myerang aku...harus ada benda ni kat rumah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan