23 Jun 2010

Rumah sewaku....

Hari minggu baru2 nie aku pi cuci rumah sewa...bersih mana2 yang patut...almaklumlah hari tu tinggal macam tu je, bersepah2. Selepas ni rumah ni akan didiami oleh member USIM jugak...mendapat banyak permintaan sebenarnya utk dibooking tp sapa cepat dia dapatlah..alkmaklumlah sewanya murah sekali hanya RM350 shj untuk rumah teras 2 tingkat, 4 bilik, 3 bilik air...murahkan!!!!...sedih jugak sebenarnya nak tinggalkan rumah ni..dah lama aku dok sini..mula2 USIM pindah aku pindah sekali...aku tak silap aku dah 4-5 tahun kot aku dok sini...anak2 membesar di rumah ni...banyak suka duka di rumah PT5335...hanya kenangan tinggal kenangan...anak sulong ku pernah cakap "umi..sedihnya nak tinggal rumah ni"..aku nak tergelak pun ada..boleh dia fikir cam tu..sama cam aku fikir...hihihi...

tengoklah mylil. princess ni...bukannya nak tolong umi n abi bersihkan rumah tapi main air pulak..seronoknya dia....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan