18 Jun 2010

Aktivitiku ...

12 Jun 10 (Sabtu)

Kemas..kemas..jangan tak kemas..aduh..penat giler kena kemas barang nak pindah rumah ni, masih ada sisa2 barang yg patut dikotakkan lagi...Mr. hubby keje lak hari ni..aku n my little princess le kena kemas barang....ingat barang rumah sket..banyak jugak ya..bila dah dikotakkan...karang banyak jugak barang aku export ke kampung....hihihi..buat sepah rumah kat kampung lak..hahaha (gelak jahat). Ingat nak pi tengok diorg bersihkan rumah sana..tapi semua kenderaan Mr.hubby rembat...tak dapat lah tengok diorg cucikan rumahku...waaaa...tengahari baru pi tengok..tu pun diorg dah siap cuci...aku import tukang cuci opis..bayarlah ingat percuma ker????.....bersihkan satu rumah n polish sekali....kiranya aku nati basuh kaki je lah masuk rumah...tue pun sebabnya Mr. hubby tak nak aku penat..sayang abi..muaaahhhhh

13 Jun 10 (Ahad)

Mr. hubby , keje lagi hari ni..waaaaa...bikin stress cam ni. Barang rumah belum habis kemas, kepala otot dok set nak pindah hari ni, anak2 asyik dok tanya "ummi kita pindah hari ni kan" "entahlah kakak...tanya abi lah"....petang dalam kul 4.00 ptg, baru Mr. hubby balik..so tugasannya adalah ikat ketat2 kotak2 tu then malam nati kita pindah...yahooo!!! pindah juga akhirnya....Jam 9.00mlm baru kitorg mulakan operasi fasa pertama iaitu angkut barang2 yang ringan je dulu..yg berat tinggalkan tok mber2 Mr.hubby angkat kan..berat ooo...patah pinggang nati...2 trip lori jugaklah barang aku hantar rumah sana....penat tok sah cakap le..tapi sebab excited sangat2 nak masuk rumah sendiri..penat tolak tepilah...

14 Jun 10 (Isnin)

Hari ni , esok n lusa (3 hari) aku ambik cuti semata2 nak pindah rumah, kemas lagi barang2 yang masih lagi bersisa..semuanya balun masuk kotak..janji senang nak angkut. malam nati pindah lagi barang2 muatan berat..hihihi. Kul 12.00pg baru operasi perpindahan beres, malam nie tido rumah baru..yeyeye...akhirnya..semua sudah selesai..opsss..belum selesai lagi..kena susun atur barang dalam rumah pulak..waaaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan