22 Disember 2011

Mood : meroyan

tiba2 pulak nak jadikkan blog sbgai tempat aku mroyan.....mybe sedikit sbanyak dpt melegakan hatiku yang parah ni..........aku nak mroyan tanpa sbb...tapi aku nak mroyan jugak....entah kenapa aku nak mroyan sbb aku teringin nak mroyan.....lu pikirlah sendiri

- susah nk cari kawan yg faham kita....
- hidup ni pelbagai cabaran barulah bestkan...tp nk hadapi cabaran tu agak susah jugak
- macam2 hal berlaku....dari semalam hingga hari ni...
- hati tak tenang je....adakah aku ada wak salah ngan orang??? kalu sesapa yg baca blog ni aku ada wak salah..maafkan daku yg hina ni
- niat & perjuanganku dipaksi yg betul...ttp nak melaksanakan pjuangan itu amat2 lah susah dan tpaksa menempuhi pelbagai onak & duri
- kalu inilah cabaran yang Allah bagi kat aku untuk mguji aku...aku terima dgn redha...sbb dia yg lebih berhak...
- hanya satu ku pinta dari-Nya, berikanlah aku ketabahan & kesabaran......jadikanlah aku insan yg sentiasa bersyukur di atas kurniaNya itu tidak kira buruk @ baik...aku ttp kena bsyukur sbb aku tidak berhak...Dia yg lebih berhak...
- esok aku pi bcuti....mybe aku kena pergi ke tempat2 yg dpt memberi ketenangan buatku....dari kesibukan kerja2ku...samada rasmi @ pun tidak....supaya aku dpt bfikir dan terus bfikir....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan