30 November 2011

Anak angkat....

Atas permintaan puteri-puteriku sayang Batrisyia & Humaira'....ku turutkan jua...huhuhuhu...bukan apa dah beberapa hari dok merenggek nak bela hamster...aku ni bukan apa kalau bela ayam ke...lembu ke...kambing ke...boleh lah buat hidangan time2 gaji dah keringkan....ni agak2nya boleh masak apa ya?????


3 hari dok mencari menatang ni....maklum ler cari time org cuti of coz kedai semua tutup...apalah bagang sgt kan aku ni...aku bukan apa biar anak2 puas hati bila dok tengok kedai tutup tak tak adalah diorg rasa yg aku ni tipu...hahahahhahaha
Jejak kasihku akhirnya terjumpe lah kedai PET ni....kena lak Awal Muharram mybe ni impian puteri2ku untuk tahun baru diorg kot.....apa2 aje lah kan...sekurang2nya mengajar mereka erti bertanggungjawabkan.....yg pasti sekarang ni apa2 jua yg ada kena-mgena dgn menatang ni bukan tambahan kerja hakiki ku di rumah ya...plzzzzzzzzz....


nak tahu nama diorg tak?...anak2ku kasi nama-namanya ala2 mat salleh tu...agak2nya dah tak ada nama org melayu kot..suka hatilah..nama menatang ni JERRY n DORY ok, sepasang tau..itu yg tokey kedai cakaplah...kalu diorg tipu maka aku tipu korang pulak lah...glamor tak????menatang ni memang lincah & aktif giler....aku pun tak tahu time bila diorg tido sbb asyik main je ngan roda warna pink tu....makanan diorg best tau..ada kuaci n jagung...agak2 dah tak ada kudap2 kat umah leh lah tumpang sekaki makanan diorg ni kan..hahahahha


Tiada ulasan:

Catat Ulasan