31 Mac 2011

tak faham aku.................

ada org gile harta...ada org giler duit...aku x faham betoi lah kalu org macam ni...bahasa apalah agaknya aku kena bkomunikasi ngan org ni.....dok sibuk tapon tanya pasal duit, ingat aku ni cop duit ke apa....sabarlah!!!!!!!!!!! bila dah settle semua pkara baru lah aku kasi duit...20 tahun dulu ko boleh tunggu takan 2 - 3 bulan ko x leh tunggu...apa kemaruk benor hang ngan duit ni....org yg tak pernah pegang duit mmg macam ni kot...jadik kemaruk ngan duit....aku tak kisah kalu dia simpan duit tu utk family dia...yg aku bengang tahap cipan ni...kot dia bg duit kat tuan guru dia tu...yg kononnya pikir pasal akhirat je tu....hish x boleh jadik ni...aku amat2 hormat ko sbb pangkat ko tu tapi boleh tak hang bsabar sket, biar settle segala mak nenek dokumen dulu...baru aku serah duit...boleh tak hang sabar dulu...jangan dok menganggu aku hari2...pening lah.....boleh gugur rambutlah macam ni....boleh gemuklah aku sbb stress (ada kena mgena ker ngan ini cerita...lantaklah nak sedapkan cerita kena tambah perasa sket)...perpun mmg aku begang giler ni...sampai sakit kepala aku..nasib baik ada panadol...aduh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....apalah nasib aku.........Ya Allah...Kau permudahkanlah segala urusanku, Kau ampunkan dosa2 hambamu itu..aminnnnnnnnnnnnn................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan