30 Mac 2011

Hari Eksplorasi

Kejadian ini sebenarnya dah lama berlaku tapi biasalah aku mmg selalu ketinggalan nak update kat blog..bukan apa kadang2 tu idea tak ghairah mana + pemalas...entah angin kos2 mana entah tetiba mgatal nak update pulak..layankan ajelah..
Lokasi kejadian ini blaku di FST...tempat2 lain ada jugak tapi x sempat nak pergi..kat sini pun dah setengah hari..best sesangat utk budak2 ini lah...terutamanya Batrisyia, dia mmg suka masuk apa2 aje pertandingan....dia mmg suka mcuba...

Byk aktiviti yg disediakan selain mghias kek cawan, ada melukis, ptunjukkan pakaian beragam, mghias bunga..mcm2lah..aku pilih aktiviti ini sbb yg lain tu dah biasa buatkan...kalu mghias kek ni kat sini je ada....yg penting anak2 ada pengalaman dan didiklah anak masuk apa2 aje aktiviti spy depa ada pgalaman..menang kalah adat ptandingan.....

ni kat gerai student2..diorg pun ada aktiviti tsendiri...yg pasti memikat pgunjung...anak aku apa lagi..kan aku dah cakap..dia akan masuk apa sahaja ptandingan..dia ni mmg suka benda2 macam ni. Sepanjang hari aku dok sana..penuh beg aku dikumpulnya hadiah2 yg dia dapat..bukan hadiah apa pun just godies2 yg ada gula2+makanan ringan...makanan budak2...inilah istimewaannya Batrisyia....berani memcuba apa2 sahaja pertandingan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan