17 Disember 2010

*aku dah 'comel'*

tajuk : --> aku dah comel --- gedik kan guna ayat sopan cam tu...nak letak tajuk 'aku dah GEMUK' macam tak boleh terima hakikat tu...

aku stress betul ngan badanku skrg ni, bagaikan dipam2 macam kuih apam lak....kalu boleh tak mahu tengok cermin tau. i hate!!!!!!!...apa yg boleh aku lakukan skrg ni....makin stress aku makin makan...aduh!!!!!!!!! semangat sentiasa berkobar2 nak kurus tp nak mrealisasikan niat dihati mmg susah sket...pasang niat dah beribu2 kali tapi nk laksanakan mmg tahap hampes sgt. Macam2 nak beli untuk kuruskan badan, tapi melantak tak ingat dunia...lepas makan baru rasa myesal...

dulu aku kurus 'sket' pastu kembali balik macam dulu, tp semua tu hanyalah sementara shj. Tak best sgt ngan badan skrg ni---->

** anda akan rasa penat + tak selesa + malas + dll
** peha berlaga peha..seksa wehhhh
** pipi macam apam
** perut??? jgn cakap lah
** lengan aku...ni yg plg aku tak suka --->cepat naik tang ini, kalu naik macam belon aku tengok...

yg plg bagus, En.Din tak pernah nak komen ngan semua ni, bila aku kurus pun dia redha je...i love u darling...bukan tak nak kurus tapi SUSAH sangat ok...hanya org yg mengalami nsb macam aku boleh faham situasi aku tau...

cuba cakap ngan aku siapa yg tak nak kurus...lebih2 kalu dapat badan macam ni ---->>>>


pokok pangkalnya niat kita dgn disertakan sekali semangat utk melakukannya sudah pasti mbuahkan hasil tp kita tak tahan dgn godaan makanan yg lazat2..maklum le nafsu melebihi segala2nya...sampai sudah macam ni kan....

antara perkara2 penting yg perlu aku pikirkan dulu sebelum melakukannya adalah ------>>>>>
pi beli benda ni
~~ KEBAIKAN: benda ala ni mmg bagus dan gerenti mujarabnya (aku turun 15kg)
~~ KEBURUKAN: mahal wehhhhh, mcm byr keta bulan2 je

aku pernah cuba benda ala ni, ada lah 2 bln aku try...resultnya kurang terangsang. En. Din x kasi makan sbb x berapa nk mjadi katanya ~~ KEBAIKAN: murah + packing yg mudah dibawa kemana2 sahaja ~~ KEBURUKAN: Kurang terangsang..mybe terangsang lg filem 2 alam..wakakakaw


benda ala ni ngan arobik mmg susah sgt aku nak buat..entah kenapalah agaknya--> PEMALAS ala kebanyakkan aku tgk org yg beli benda ala ni buat besi buruk je kat rumah, bukan pakai pun..tersadai je ~~ KEBAIKAN: badan akan sihat + kurus ~~ KEBURUKAN: x cukup masa, PEMALAS, hangat2 taik ayam je...pastu aku jamin ko akan jadik benda ni tersadai je dlm rumah....

yg ni aku dah beli dan elok tersimpan dlm almari....yg ni aku x jadik masalah nak pakai pun...w'pun terseksa sgt bila time nk pakai & wajib pakai 8 jam sehari...
~~ KEBAIKAN: bagus sgt utk tulang belakang tp kalu nk kurus adalah kot sket2..entah le
~~ KEBURUKAN: benda ni mahal tau, perlu mental yg kuat utk pakai benda ni...seksa ok!!!!!!!!

TAPI

aku rasa mcm nak cuba je benda ni....RXLITE (confirm halal n produk malaysia)
~~ KEBAIKAN : Murah RM138 (1 kotak=30 paket), 10 paket=RM55 (trial)
~~ KEBAIKAN : belum tahu lagi...nati aku bgtau ok

DAN AKU TERINGIN SEKALI

ni mmg aku teringin sgt nak beli....tak adalah mahal sangat..budget dlm RM600 lebih je...baguskan kalu kat rumah kita ada benda ala ni...bestnyeeee
para suami yg sayangkan isteri tolong belikan benda ni utk isteri...gerenti isteri bangga giler kan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan