11 November 2010

Tahniah


Hari ni result UPSR keluar, mesti mak n ayah biz pi ambik result kat sekolah...aku?hanya tunggu sms dari kakak je lah sbb anak belum sampai tahap tu lagi....tapi perkhabaran berita yg amat2 gembira sgt bagi aku sbb anak akak aku dapat 5A...fisrt time dari family aku yg dapat result cam ni bagus...aku dulu?..segan idup mati tak mau...teruk bebenor result nye malu nak habaq..biasalah kuat main, kakak ngan abang dok asrama..ko lak bermaharaja kat rumah apa lagi...main..tengok TV pastu tido..itu jerlah kegemaran aku...tapi kan budak2 sekarang semuanya pandai2 kan...aku dulu nak dapat 5A punya lah susah n tak ramai sgt...kiranya yg dapat 5A tu mmg pandai giler lah...tp skrg ni 5A dh bersepah2..dah tak excited dengar dah...tapi aku ttp excited sebb anak sedara aku iaitu anak kakak aku dapat 5A dan 4A 1B (anak sedara belah En.Din)...tahniah lah pd meka2 ni dan adik2 yg dapat 5A tahun ni.....


Muhammad Adli....tahniah dari chu (pangkat aku sbg mak sedara-x mau pangkat mak2 kat depan...nampak cam tua sgt....perasaannya minah ni kan) segala usaha penat lelah Adli selamanya ni terbayar dengan result yg cemerlang, gemilang dan terbilang ni...ketahuilah chu dan ummi (kakak aku) adalah org yg paling2 gembira disaat ini sampai menitis air mata chu bila dpt berita ini...betul2 tk sangka sebenarnya....


Angah Amani (anak buah En.Din)...tahniah juga dari mak lang sbb dapat result yang cemerlang iaitu 4A 1B ...w'pun result angah x macam along...angah dah berusaha bsungguh2 untuk sampai ke tahap ni...angah sudah dapat kejayaan yg cemerlang atas susah payah angah utk sampai ke tahap ni...tahniah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan