01 November 2010

keje part time...


tak tahu nak buat apa weekend kan so aku mencantikkan bilik my lil princess...tak ada lah cantik sgt ttp cukup sekadar memenuhkan ruangan dinding yg kosong itu dgn wall paper (sticker) yg dah berbulan2 beli tp baru ada kesempatan untuk memasangnya bila En.Din tak keje. Hihihi...nak wak benda ni pun aku perlukan sokongan moral dr husband, entah apa2lah aku ni...hihihi..saja nk mgatal....

selain itu, aku n En.Din sebok mencantikkan ruangan dinding ruang tamu+meja makan+tangga...time En.Din tak keje lah aku ambik kesempatan betul2...akhirnya siaplah bahagian tangga rumahku ngan frame idea dr Moon. (Moon: sorry aku curik idea ko..jgn mare). Kat meja makan lak, ptg ni baru sampai frame dinding...suspen sesangat nih sbb aku x tahu cam ana rupa framenya sbb En.Din pi beli sendiri...balik rumah baru habaq kat aku...dia dh beli frame tu...boleh lak cam gitu...x pelah, aku tahu En.Din kalu pilih mesti cantik...(nak sedapkan hatiku..i hope lah)....suspen tul...

1 ulasan: