11 Ogos 2010

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan al-Mubarak

Nama saya SYA’ABAN!

Saya ingin mengingatkan anda bahawa jiran saya iaitu RAMADHAN akan datang mengunjungi anda tak lama lagi bersama isterinya iaitu REZEKI & kedua dua anaknya iaitu SAHUR & IFTAR. Mereka akan ditemani oleh ketiga tiga cucunya iaitu RAHMAT, BERKAT & KEAMPUNAN…….

Mereka akan pulang selepas 30 hari dengan menaiki pesawat AIDIL FITRI airlines……………..

Hargai mereka dan anda akan mendapat berkat. Semoga RAMADHAN menjadi titik perubahan dan persediaan menghadapi mati dan mahsyar. InsyaALLAH….


AHLAN WAN SAHLAN YA RAMADHAN………………….

Teman2...

Sempena tibanya bulan Ramadhan yang mulia ini,
saya terlebih dahulu ingin memohon ampun dan maaf………
jika saya ada berbuat kesalahan, samaada yg saya sedari ataupun tidak sedari…..,
jika saya ada menyakiti hati di antara anda semua….,
dan sekiranya saya ada terlanjur kata atau terkasar bahasa bila berbicara,
dan mohon halalkan semuanya samada yang termakan & terminum,

Saya juga telah memaafkan saudara saudari dan telah menghalalkan segalanya.

Semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dengan penuh khusyuk, diberkati dan dirahmati Allah S.W.T, dan semoga segala amalan kita akan diterima oleh Nya

Tiada ulasan:

Catat Ulasan