26 Julai 2010

Shopping raya ke?

Petang semalam En.Din ajak aku pi carik baju raya anak2...siap bg pilihan lg nk beli kat mana KL @ Seremban..apa kes pi Seremban...mestilah pi jauh sket...kalu pi shopping time pose...penat weiiii...so time2 cam ni kita balunlah dulu....bukan beli apa pun...just baju n jeans anak2 je...ni shopping pra ke-2 beli baju anak2..bulan lepas pi ngan family kakak aku...ni pi ngan Hubby aku lak..senang skt nak wak pilihan...coz ada tukang comment...ke hulu ke hilir dok mcari baju...adalah dalam 4 jam dok cari bj anak2...aku yg penat...anak2 n En.Din duduk je area yg tenang...aku ni mcm nk giler lah..biasa lah Isyia kan 'Comel' so kena carik baju yg sesuai ngan saiznye....kalu silap cr cam balut nangka lak...psl Umaira' lak...baju senanglah nak cr..tp...tang seluar tu susah sket ler..kecik sgt pinggangnye...dah settle cr baju anak..nk cr baju En.Din lak...tp En.Din x mau cari bj dia...dia nak cari ngan member2 nye nati...boleh pulok cam tu...feningggggg pala aku....lantaklah..nati sendiri pikirlah....pas shopping sogo kitorg pi area depan sogo..nk pi jln TAR hujan lebat lak...kitorg redah je...bukan apa nak cr tudung mykids je...tudung kecik2 kan susah nak carik...area KL byk ler...aku balun ler 2-3 helai tok depa....tu pun masih belum cukup lagi...biasalah anak2 pompuan ni byk brg nak kena beli....tu belum beli kasut lagi...bulan depanlah pulok...penatlah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan