07 Julai 2010

sakit nye gigi ku ......


cian anakku isyia, dr ptg kemarin sakit gigi...bkejar kitorg pi klinik..klinik yg biasa kitog pi dh tutup maklum le dah kul 6ptg...kitorg terus pi klinik gigi @ Nilai Lama...igat dh tampal dh x sakit rupanya tidak...malam td tak leh tido isyia...aku bg le ubat yg doktor gigi kasi tu n kumur ngan air garam. Bu leh tido tp x lama pastu nangis sakit lagi...ciannye isyia. Mr. Hubby bg lagi ubat n temankan anaknya tido..aku tak pastilah kul berapa..mybe dlm kul 3pg kot...Mr.Hubby tertido kat bilik anak sapai pagi..cian jugak kat hubby.....pagi ni aku suruh Mr.Hubby antar isyia pi klinik gigi yg lain, yg biasa kitorg pi @ taman semarak tu...tadi aku call Mr.Hubby ckp gigi isyia dah ok...dah hantar sekolah dah..lambatlah sket masuk sekolah hari ni...bila aku ceta kat mber kat opis ni..rupa2nya bila gigi kita sakit sgt..jgn pi klinik dulu...makan ubat demam n kumur ngan air garam...bila dah ok baru pi klinik...patut le isyia sakit sgt gigi dia..rupanya time urat2 gigi dah bnanah..pi tampal lak..mau tak sakit....ciannya anak ummi...anak sakit ibu pun turut rasa sakit sama...kalu buleh nak rasa sakit tu jatuh kat ibu..biar ibu yg tanggung..kasih ibu sampai mati.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan